ریمل مدل «Twist Up The Volume» توسط کمپانی بورژوآ به بازار عرضه شده است که نه تنها به مژههایتان حجم میدهد بلکه در افزایش طول مژه دخیل است. شرکت فرانسه بورژوآ «Bourjois» یکی از برندهای شناخته شده اروپایی است که فعالیت خود را از سال 1987 آغاز کرده و اولین محصولی را که به بازار جهانی توزیع کرده پودر برنج بود که جهت نرم کردن پوست استفاده میشد و نظر اکثریت را به خود جلب کرد و در این زمان بود که بورژوآ به عنوان یک برند بینالمللی شناخته شد و پیشرو در صنعت آرایشی است. این محصول با یک برس اما با دو حالت مختلف طراحی شده است، به طوریکه سر آن را با یک پیچش چرخانده و فرم برس تغیر میکند که دارای عملکرد متفاوت روی مژه خواهد بود. برس این محصول از نوع ژلهای است و از چسبندگی مژهها به هم خودداری میکند، بهصورت یکدست در سطح مژههایتان پخش میشود. خانمهایی که چشمهای حساسی دارند و یا از لنط استفاده میکنند قادر به استفاده از هر نوع ریمل و مواد آرایشی نخواهند بود، بورژوآ با در نظر گرفتن این گروه از مشتریان خود این مدل ریمل را به بازار عرضه کرده است.
دیدگاه خود را بنویسید