دسته‌بندی کالاها

ست مراقبت از صورت 3 در 1 گرلن GUERLAIN

از {{model.count}}
مقایسه محصول
1,680,000
1,380,000 تومان
18% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
ویژگی
کرم روز گرلن ابیل رویال:
- شفافیت خطوط صورت را بهبود می‌بخشد، درخشندگی چهره را به وضوح افزایش می‌دهد، عیوب را پنهان می‌کند، پوست را به شدت تغذیه می‌کند و به آن خاصیت ارتجاعی می‌دهد. پوست متراکم تر و پررنگ تر می شود، ظاهر زیبا و خاصیت ارتجاعی آن بازیابی می شود. چهره جوانی جدید به دست می آورد، درخشش خیره کننده.
کرم صورت شب Guerlain "Abeille Royale Night Cream" :
- پوست را به شدت تسکین می دهد و آن را با مواد لازم برای لیفتینگ شبانه متحول کننده اشباع می کند. هر شب، پوست متراکم تر، کشسان تر می شود، بیضی صورت شفاف تر می شود، پوست جوان تر به نظر می رسد. بافت شگفت‌انگیز و غلیظ کرم شب پس از استفاده فوق‌العاده ذوب می‌شود و ترکیبی از راندمان بالا، نرمی فوق‌العاده و حداکثر راحتی است.
روغن لیفتینگ Guerlain "Abeille Royale":
- پف را برطرف می کند، رنگ را بهبود می بخشد، خاصیت ارتجاعی پوست - روغن خوب. عملکرد این سری از محصولات مبتنی بر به اصطلاح "کنسانتره سلطنتی خالص" است که قادر به "عملکرد"، ترمیم کننده ریز پارگی ها بر روی لایه پوستی است - لایه ای که مسئول استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست است. پوست.
محصولات سری Abeille Royale قادر به تحریک خود ترمیمی پوست هستند.
مناسب برای
انواع پوست ها
حجم
کرم روز گرلن ابیل رویال 50 میل
کرم صورت شب 50 میل
روعن لیفتینگ ۲۵ میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...