دسته‌بندی کالاها

برس چوبی مخصوص کراتین بامبو BAMBOO

از {{model.count}}
مقایسه محصول
351,000
211,000 تومان
40% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

​​​​این برس ابزاری برای پخش یک دست مواد و گرمای اتو در طول زمان اتو کشی جهت انجام کراتین و ریباندینگ مو میباشد.از ویژگی های اصلی این برس دو طرفه بودن آن بوده که باعث پراکندگی یکنواخت مواد حین کار روی مو میشود.این برس مخصوص کراتینه ، ریباندینگ، صافی و اتوکشی میباشد. مویی های دو طرف برس کاملا پُر طراحی شده که تار به تار مو را جدا میکند و حرارت را کاملا یکنواخت بین مو پخش میکند در نتیجه زمان اتوکشی کمتر و کیفیت کار بالا میرود.در هنگام استفاده از این محصول دیگر نیازی به دستکش جهت جلوگیری از اسیب حرارت اتو به پوست نمیباشد.این محصول کاملا سبک بوده و مویی های دوطرف برس کاملا در برابر حرارت مقاوم هستند و همچنین قابل شستشو نیز میباشد.جنس اصلی برس کراتین از چوب بوده تا حین اتو کشی از آسیب حرارت اتو به پوست دست جلوگیری شود و نیازی به پوشیدن دستکش های نخی نباشد، برس کراتین چوبی این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید به سادگی مقدار مورد نیاز مو را جدا کرده و مواد مورد نظر را روی آن اعمال کنید.


محصولات مرتبط

ویژگی ها
زمان اتوکشی کمتر و کیفیت کار بالا می رود
مخصوص کراتین کردن موها
مناسب سالنهای زیبایی پرکار
قابلیت شست و شو دارند
نیازی به دستکش جهت آسیب حرارت به پوست نمی باشد
این برس دو طرفه می باشد که باعث پراکندگی یکنواخت مواد حین کار روی مو می شود
مناسب برای
کراتینه ، ریباندینگ، صافی و اتوکشی
نکات مهم
سبک بودن برس چوبی مخصوص کراتین خیلی نکته مهم است زیرا در هنگامی که با یک دست اتو داریم و  با یک دست دیگر باید برس کراتینی که دستمان است سبک باشد و احساس خستگی به ما ندهد.
دومین قابلیت که برس کراتینه باید حتما داشته باشد نسوز بودن آن هست دمای اتو کراتینه ما ۲۳۰ درجه است نباید از برسی استفاده کنیم که توانایی مقابله با این دما را نداشته باشد در غیر اینصورت برس با الیاف نامناسب ذوب میشود.
از برسهای کراتینی باید استفاده شود که استاندار تعداد مویی استفاده شده را رعایت کرده باشند .اگر برس کم باشد امکان پخش یکسان مواد کراتینه مو را ندارد در نتیجه نتیجه مطلوب بدست نمی آید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...