دسته‌بندی کالاها

تونر آلوورا ویزیبل دیفرنس فارم استی Farm Stay

Farm stay Visible Difference Toner ALoo

از {{model.count}}
مقایسه محصول
414,000
333,000 تومان
20% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تونر با عصاره آلوئه رایحه ای با طراوت دارد. برای انواع پوست ها توصیه می شود، اما بیشترین تاثیر را می توان در پوست های خشک و بیش از حد حساس دانست. این تونر لایه برداری قابل قبول و فوق العاده میباشد. ماده اصلی فعال محصول – آلوئه، محرک ایمنی سلولی است.این گیاه در برابر انواع آلودگی ها، باکتری ها، عوامل منفی محافظت می کند. اپیتلیوم را با رطوبت، عناصر کمیاب اشباع می کند، به حفظ آنها در سلول ها کمک می کند، از کم آبی و خشکی جلوگیری می کند. با توجه به اینکه آلوئه تعادل آب را حفظ می کند، اپیدرم الاستیک، الاستیک، سفت می شود.تونر به گونه ای طراحی شده است که لایه های بالایی پوست را مرطوب کرده و پایه ای برای نفوذ بهتر سایر محصولات مراقبت از پوست ایجاد کند. .تونر Visible Difference FarmStay حاوی عصاره آلوئه است و به آبرسانی عمیق پوست کمک می کندعصاره آن در درمان بیماری های پوستی، سوختگی، التهاب و سوزش استفاده می شود.علاوه بر خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد باکتریایی، قادر به ترمیم و پاکسازی پوست نیز می باشد.


محصولات مرتبط

ویژگی ها
تنظیم PH پوست
ساخته شده با 96% ترکیبات گیاهی
غنی شده با آلوئه ورا
مرطوب کننده و آبرسان پوست
پاکسازی آخرین آثار آرایش، آلودگی و ناخالصی
فاقد پارابن، سیلیکون و رنگ مصنوعی
پاک کننده عمیق منافذ پوست
مناسب برای
انواع پوست ها به خصوص خشک و حساس
ساخت
کره جنوبی
حجم
350 میل
طریقه استفاده
با استفاده از پنبه یا دست، تونر فارم استِی را به آرامی روی پوست پخش کنید و برای جذب بهتر ماساژ دهید. از این محصول، پس از شستشوی صورت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...