دسته‌بندی کالاها

تونر انار ویزیبل دیفرنس فارم استی Farm Stay

از {{model.count}}
مقایسه محصول
400,000
343,000 تومان
15% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تونر مرطوب کننده حاوی ماده طبیعی استروژن و عصاره انار با مواد معدنی غنی، پوست را شفاف می کند و برای مدت طولانی مرطوب نگه می دارد.از پوست مراقبت می کند و آن را با ویتامین های ضروری و سایر مواد مفید اشباع می کند.این فرمول غنی شده با عصاره انار است که پوسته پوسته شدن و خشکی را از بین می برد و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را باز می گرداند. جنین فرآیندهای بازسازی را در سلول های اپیدرم تحریک می کند.تونر ساختار مایع و بوی خنثی دارد. پس از استفاده، احساس سفتی یا براق شدن روغنی وجود ندارد. این ابزار منافذ را مسدود نمی کند. نیازی به آبکشی ندارد. در اثر استفاده، پوست صاف، یکدست و درخشان می شود.تونر انار جدا از پاک کننده باقی مانده آرایش صورت، چین و چروک صورت را کاهش می دهد و ضد پیری است، پوست را آبرسانی و تغذیه می کند، به سفت شدن پوست نیز کمک می کند و باعث می شود شما پوستی سالم، نرم و شفاف داشته باشید.تونر انار دارای خاصیت قابض منافذ و موجب روشن تر شدن پوست و کاهش چشم گیری سایز منافذ در پوست میگردد.


محصولات مرتبط

ویژگی ها
حاوی عصاره انار طبیعی
پاکسازی پوست
حذف منافذ باز پوست
آبرسانی قوی پوست
تقویت کننده پوست
کنترل کننده چربی پوست
تغذیه کننده پوست
از بین برنده چین و چروک پوست
نرم کننده و شاداب کننده پوست
مناسب برای
انواع پوست ها
ساخت
کره جنوبی
طریقه استفاده
با استفاده از پنبه یا دست، تونر فارم استِی را به آرامی روی پوست پخش کنید و برای جذب بهتر ماساژ دهید. از این محصول، پس از شستشوی صورت استفاده کنید.
حجم
350 میل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...