دسته‌بندی کالاها

تونر ججو مایو ویزیبل دیفرنس فارم استی Farm Stay

از {{model.count}}
مقایسه محصول
449,000
364,000 تومان
19% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تونر مرطوب کننده با چربی اسب فوراً پوست خشک، محو شده، ترک خورده و کم آب را تغییر می دهد. آن را تغذیه می کند، ساختار را صاف می کند، تحریکات را تسکین می دهد، لایه برداری، سفت شدن و ناراحتی را از بین می برد.چربی اسب به طور موثر پوست خشن را نرم می کند، روند بهبودی و بهبودی را تسریع می کند، خواص بازسازی کنندگی بالایی دارد، از رشد باکتری های مولد آکنه جلوگیری می کند. پوست را با اسیدهای چرب و ویتامین ها اشباع می کند و از کم آبی محافظت می کند.چربی اسب یک محصول 100٪ طبیعی است، یک درمان سنتی آسیایی که برای مقابله با خشکی اپیدرم، درمان سوختگی و سایر ضایعات پوستی استفاده می شود.چربی اسب پوست را مرطوب می کند، به شدت تغذیه می کند، پوست را کاملا نرم می کند، از پژمردگی زودرس آن جلوگیری می کند. آنها را با رطوبت اشباع می کند و رشد را فعال می کند. لوازم آرایشی مبتنی بر چربی اسب باعث انعطاف پذیری پوست، صاف کردن چین و چروک ها و ترمیم آن در سطح سلولی می شود.


محصولات مرتبط

ویژگی ها
مرطوب کننده پوست
لایه بردار قوی
لطیف کننده و نرم کننده پوست
حاوی چربی اسب
بازسازی پوست
شادب کننده پوست
رفع چین و چروک
مناسب برای
انواع پوست ها
ساخت
کره جنوبی
حجم
۳۵۰ میل
طریقه استفاده
با استفاده از پنبه یا دست، تونر فارم استِی را به آرامی روی پوست پخش کنید و برای جذب بهتر ماساژ دهید. از این محصول، پس از شستشوی صورت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...