دسته‌بندی کالاها

جید رولر سنگ یشم

از {{model.count}}
مقایسه محصول
182,000
154,000 تومان
16% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جید رولر سنگ یشم نوعی ماساژور غلطکی صورت است که اولین بار توسط زنان باستان به کار ‌رفت. جید رولرهایی که از سنگ یشم اصل ساخته می‌شوند خاصیت آرام بخشی و ضد استرس دارند. آزمایش های زیادی نشان داده است که تنها پس از چند هفته استفاده از ماساژور غلطکی صورت، تغییرات مثبتی از جمله برطرف شدن چین و چروک و شفاف شدن پوست ایجاد می شود. این وسیله ابزار کاربردی است که می‌تواند خون را در صورت به‌ گردش در بیاورد و ورم صورت را از بین ببرد

ویژگی ها
ماساژور طبیعی
سنگ یشم اصل
برطرف کردن خطوط لبخند
برطرف کردن خطوط پیشانی
بر طرف کردن پف صورت
حذف سموم
ریلکسیشن
جوانسازی
کمک به آبرسانی بهتر
مناسب برای
انواع پوست ها
طریقه استفاده
بعد از اینکه پوست‌تان را تمیز و از محصولات مراقبتی موردنظرتان استفاده کردید، به‌سراغ جید رولر بروید. حالا می‌توانید از این وسیله برای ماساژ بیرونی پوست کمک بگیرید. فشار اندک جید رولر روی پوست صورت می‌تواند مواد زائد و آب اضافی را از آن خارج کند. ماساژدادن پوست با فشار آرام و متوسطِ رولر، جریان خون را سریع‌تر خواهد کرد و باعث می‌شود که مواد مراقبتی‌ای که روی پوست مالیده‌اید به لایه‌های عمیق‌تری از پوست‌تان نفوذ کنند.
یکی از ادعاهایی که درباره جید رولر مطرح می‌شود، این است که می‌تواند به کلاژن سازی پوست کمک کند و ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر برایتان به ارمغان بیاورد. استفاده روزانه از این وسیله به‌قول فرنگی‌ها روتین خوبی برای مراقبت از پوست خواهد بود. برای شروع، ماساژ را از روی گونه‌ها آغاز کنید و به‌سمت بخش‌های دیگر پوست بروید.بعد از گونه‌ها باید به‌سمت خط فک حرکت کنید تا همه‌ بخش‌های صورت را ماساژ بدهید. در نهایت هم جید رولر را به‌سمت پشت گوش‌ها و به‌طرف ترقوه روی پوست بکشید. با این کار باعث می‌شوید مایعات اضافی بیشتری از سیستم لنفاوی‌تان خارج شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...