دسته‌بندی کالاها

ست کرم های صورت گرلن guerlain

از {{model.count}}
مقایسه محصول
1,600,000
1,300,000 تومان
19% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
ویژگی
کرم روز گرلن:
کرم روز مغذی مشخصه خطوط صورت را بهبود می بخشد، روشنایی چهره را به وضوح افزایش می دهد، عیوب را پنهان می کند، پوست را به شدت تغذیه می کند و به آن خاصیت ارتجاعی می بخشد. پوست متراکم تر و سفت تر می شود، ظاهر زیبا و خاصیت ارتجاعی آن بازیابی می شود. چهره جوانی تازه می یابد و خیره کننده می درخشد.
کرم شب گرلن:
برای به دست آوردن احساس راحتی، استحکام و خاصیت ارتجاعی ذاتی پوست جوان، هیچ چیز بهتر از استفاده از شب برای بازیابی کامل آن نیست. کرم شب مغذی Guerlain Abeille Royale پوست را به شدت تسکین می دهد و آن را با مواد مغذی مورد نیاز برای لیفت یک شبه متحول می کند. هر شب پوست متراکم تر، کشسان تر می شود، بیضی صورت شفاف می شود، پوست جوان تر به نظر می رسد. بافت شگفت‌انگیز و غلیظ کرم هنگام استفاده فوق‌العاده ذوب می‌شود و ترکیبی از راندمان بالا، لطافت فوق‌العاده و حداکثر راحتی است.
کرم دور چشم گرلن:
چین و چروک ها و خطوط ریز صاف می شوند، علائم خستگی کمتر قابل توجه می شود. پوست اطراف چشم خاصیت ارتجاعی پیدا می کند. پلک ها بالا رفته و سفت می شوند. پف، دایره ها و نواحی سایه به وضوح کاهش می یابد. ظاهری آرام و درخشان به طور قابل توجهی جوان تر به نظر می رسد.
بافت تازه و غنی فورا جذب می شود و یک اثر لیفت کننده ایجاد می کند.
مناسب برای
انواع پوست ها
حجم
کرم شب Guerlain Abeille Royale 50 ml
کرم روز گرلن Abeille Royale 50 میلی لیتر
کرم دور چشم Guerlain Abeille Royale 15 میلی لیتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...