دسته‌بندی کالاها

سرم صورت جوان سازی صورت کلاژن وکالی | wokali

Collagen Serum Wokali 40ml

از {{model.count}}
مقایسه محصول
207,000
180,000 تومان
14% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرم جوانسازی صورت کلاژن وکالی Collagen Serum Wokali  پوست صورت را با مقدار زیادی از کلاژن پوشش می دهد و در مدت زمان بسیار کوتاهی چین و چروک های صورت را کاهش میدهد.این سرم بسیار غلیظ میباشد و جواب دهی آن برای پوست صورت بسیار بالاست.این سرم دارای محلول خالصی است که ضمن پاک کردن آلودگی ها و آرایش از روی پوست، بدون هیچ سوزشی پوست های حساس را تسکین داده و تغذیه می کند.فرمول استفاده شده در سرم ضد چروک وکالی که حاوی عصاره گلبرگ چورلا و مواد پاک کننده طبیعی برای پاکسازی سریع و موثر پوست است ، به پوست شادابی و نشاط هدیه می کند.

ویژگی ها
جوانسازی پوست سریع و فوری
ضد چین و چروک های عمیق پوست
آبرسان عالی پوست و مرطوب کننده پوست صورت
شفاف کننده پوست
دارای هیالورونیک اسید، رتینول ویتامین، کلاژن، آلوورا و ویتامین C
دارای کلاژن بسیار زیاد میباشد که باعث جوانسازی و ضد چین و چروک های پوست صورت میشود.
این محصول فاقد پارابن،سیلیکون و الکل میباشد.
حجم
۴۰ میل
مناسب برای
انواع پوست ها
ساخت
تحت لیسانس فرانسه
طریقه استفاده
ابتدا صورت خود را به خوبی شستشو دهید تا کاملا تمیز شود.سپس مقدار مناسبی از محصول را به آرامی بر روی سطح پوست قرار دهید و با آرامش ماساژ دهید تا بخوبی جذب پوست شود.صبح و شب بعد از شستشوی پوست و پاکسازی این کار را تکرار کنید.این محصول محدودیت استفاده ندارد و میتوان هر موقع از روز و یا شب از آن استفاده کنید.خیالتان را راحت کنیم که این محصول هیچگونه مواد مضری ندارد و کوچک ترین حساسیتی را به پوست وارد نمیکند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...