دسته‌بندی کالاها

سرم Vip دکتر راشل مدل گلد DR.RDSHEL

Dr.rashel 24k Gold Serum Vip 50ml

از {{model.count}}
مقایسه محصول
372,000
324,000 تومان
13% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حاوی طلای خالص 24K ، پاکسازی عمیق پوست ، سفید کننده و ضد چین و چروک اثر سفت کننده ،یک رنگ پوست را روشن کرده ، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد! و مقدار زیادی اسید پپتید اسید هیالورونیک اضافه کنید ، یک ماده غنی از مواد مغذی در همه جا است. ویژگی منحصر به فرد آن این است که طلای محلول در آب 24K و غلظت بالای اسید هیالورونیک موجود در پوست می تواند به خوبی پوست را ترمیم کند.اسکار آکنه می تواند سفت شدن پوست و مرطوب کننده الاستیک آن را تقویت کرده و پوست را روشن کند.

ویژگی ها
لیفتینگ ، سفت کننده ، سفید کننده ، مرطوب کننده ، افزایش کشش
مناسب برای
انواع پوست ها
حجم
۵۰ میل
طریقه استفاده
همیشه قبل از استفاده خوب تکان دهید تا مطمئن شوید که هر برنامه با تکه های طلای 24k غنی شده است.
برای استفاده از یک اسفنج یا برس زیبایی ، ابتدا روی پوست نقطه نقطه بزنید ، سپس یک تا دو قطره محصول را روی یک اسفنج (یا برس) مرطوب زیبایی بمالید پا با کرم پودر خود ترکیب کنید.همچنین می تواند با کانسیلر و کانتور استفاده شود.
توضیح
۱. مرطوب کننده روزانه:چند قطره را به کف دست بمالید و به آرامی روی صورت و گردن فشار دهید. برای بهترین نتایج ، صبح و عصر استفاده کنید.
۲. پرایمر آرایشی:قبل از استفاده از آرایش از آن به عنوان آغازگر موثر استفاده کنید. با استفاده از دو تا سه قطره روی صورت خود ، آرایش خود را شروع کنید و آن را بمالید.
۳. آبرسان چشم:ابتدا کانسیلر را زیر چشم و سپس کانتور کرم را بزنید.برای جلوگیری از چروک شدن کانسیلر خود از زیر چشم خود استفاده کنید.
۴. برای آبرسانی به لب ها: قبل از رژ لب روی لب ها بمالید تا هیدراته شود. قبل از استفاده از رژ لب ، مطمئن شوید که قطره ها جذب لب ها می شوند.
۵. مخلوط کردن با فونداسیون: از یک تا سه قطره استفاده کنید و با فونداسیون مورد علاقه خود مخلوط کنید تا پوست هیدراته و درخشان بماند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...