دسته‌بندی کالاها

شامپو آرگان میفاسو حجم 880 میل

از {{model.count}}
مقایسه محصول
500,000
423,000 تومان
16% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شامپو مو روغن آرگان میفاسو قابل استفاده برای انواع موها و قدرت تمیز کنندگی مطلوبی دارد که چربی اضافه و آلودگی موها را بدون اینکه آسیبی به پوست سر برساند تمیز کرده و با تقویت آن، سلامت کف سر و موها را تضمین می کند. این محصول شوینده طراوت و شادابی بی نظیری به موها هدیه می دهد و رایحه بسیار خوشایندی دارد که پس از شستشوی موها تا ساعت ها شما را همراهی می کند.این محصول از ترکیبات کاملا طبیعی تشکیل شده است و در فرمولاسیون آن از تکنولوژی پیشرفته برای ترمیم کامل موهای آسیب دیده استفاده شده است تا با حفظ رطوبت طبیعی، موها را تمیز کند. پس از شست و شوی موها جلوه کدر و مات موها از بین رفته و موها شاداب و درخشان تر خواهند شد. محصول فوق  حاوی روغن آرگان است که سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین C بوده و برای سلامت تارهای مو و پوست سر بسیار مفید می باشد. این روغن منجر به نرم و مرطوب شدن موها می شود و انعطاف پذیری و الاستیته مو را افزایش می دهد؛ بنابراین ظاهری صاف در موها ایجاد می کند و با جلوگیری از وز شدن موها، حالت دادن و شانه کردن آن را بهبود می بخشد.

ویژگی ها
فری سولفات
احیای ریشه موهای آسیب دیده
دارای ویتامین های A , C , E
افزایش جریان گردش خون
بالا بردن لطافت و شاین مو
بدون ایجاد حساسیت و آلرژی
بدون مواد مضر شیمیایی
تغذیه و آبرسانی به ریشه مو
تقویت کننده ریشه مو
تنظیم کننده چربی سر
حاوی پروتئین
حاوی روغن آرگان
ضد ریزش و ضد شوره
مقاوم سازی در برابر گرما
مقاوم سازی در مقابل آسیب های UV
مناسب برای
انواع موها کشسان موهای آسیب دیده موهای سوخته
ساخت
ایتالیا
حجم
880 میل
طریقه استفاده
مقدار کافی از شامپو مو میفاسو را روی موهای مرطوب زده و به خوبی ماساژ دهید تا تمام قسمت‌های مو را ترمیم و تغذیه کند. پس از ۳ تا ۵ دقیقه موها را آب‌کشی کرده و سپس از نرم‌کننده ریو استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...