دسته‌بندی کالاها

شامپو فری سولفات پروتئین کراتین کویین برزیل ۸۰۰ میل

Brazilian protein shampoo without keratin queen sulfate 800ml

از {{model.count}}
مقایسه محصول
330,000
297,000 تومان
10% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این شامپو سرشار از ویتامین های B6، B5، B3 است. همچنین فاقد سولفات و پارابن است پس با خیال راحت ازش استفاده کنید چون این شامپو هیچ گونه عوارض جانبی ندارد. شامپو پروتئین برزیلی بدون سولفات keratin queen برای موهای رنگ شده، کراتین شده و آسیب دیده بسیار مناسب می باشد. فرمولاسیون این محصول چربی پوست سر و مو را متعادل می کند.در فرمولاسیون این شامپو از کراتین، آرگان خالص، کلاژن و جوجوبا استفاده شده است. این ترکیبات بی نظیر به احیای دوباره موهای آسیب دیده کمک می کنند و با ترمیم شکستگی موها، موهای شما ابریشمی و صاف می شوند. این شامپو تغذیه لازم را به موهای شما می رساند و با تقویت ریشه مو از ریزش موهای شما جلوگیری می کند.شامپو فاقد مواد مضر شیمیایی می باشد و با آبرسانی و تغذیه مناسب کراتین، پروتئین و رنگ مو را ثابت نگه می دارد.  

ویژگی ها
حاوی آرگان، کلاژن، کراتین و جوجوبا
حاوی ویتامین B3, ویتامین B5, ویتامین B6
افزایش استحکام مو و حالت پذیری مو
افزایش رشد طبیعی و شادابی مو
افزایش ضخامت و لطافت مو
افزایش نرمی مو
بازسازی ساختار مو
بدون سولفات
تحریک رشد مجدد و ترمیم کننده موهای خشک
تغذیه کننده مو و ریشه مو
حجم دهنده و ضد ریزش
ضد شوره و کنترل میزان چربی مو
مناسب برای
موهای آسیب دیده, چرب, حساس, خشک, دارای شوره, رنگ شده, شکننده, ضعیف, کراتین شده, مات, معمولی
ساخت
برزیل
حجم
۸۰۰ میل
طریقه استفاده
دوستان عزیز این شامپو بسیار قوی است پس در هفته فقط 1 الی 2 دفعه ازش استفاده کنید. قبل از استفاده هم سرمی که همراه شامپو است را به آن اضافه کنید و یک روز بهش فرصت بدید که به خوبی با شامپو حل شود.
۱. ابتدا موهای خود را به خوبی آبکشی کنید.کمی محلول را بر روی کف دست بمالید.محلول را به موهای خود بزنید و به آرامی ماساژ دهید. (از ناخن استفاده نکنید).
۲.بعد از گذشت 5 الی 10 دقیقه موهای خود را آبکشی کنید.بسته به نوع مویی که دارید می توانید 2 دفعه این روند را تکرار کنید. (برای موهای ضعیف 1 ماه اول هر هفته فقط 1 بار از شامپو استفاده کنید).

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...