دسته‌بندی کالاها

فیلر ناشی آرگان ایتالیایی اورجینالNASHI

از {{model.count}}
مقایسه محصول
1,580,000
1,350,000 تومان
15% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
ویژگی ها
تعمیر و بازسازی موهای آسیب دیده
پر کردن بین کوتیکول مو
برای موهای صدمه دیده، حساس، وز و نازک
بدون سولفات، بدون پارابن، بدون نمک
انقلاب جدیدی در فناوری احیا موهای آسیب دیده
ترمیم و بازسازی مو، رفع خشکی مو.
احیای بخش فعال مو و باز سازی ساختار فیبر مو
قابل ترکیب با کراتین مو مواد های احیایی
مناسب بسترسازی و احیا سرد
مناسب برای
انواع موها
ساخت
ایتالیا
حجم
1000 میل
طریقه استفاده
شامپو قبل (شماره ۱) : مقدار ۱۰ میلی لیتر از شامپو فیلر ناشی را به موهای مرطوب اعمال کنید. موها را به آرامی ماساژ داده تا عمل پاکسازی و خالص سازی موها به بهینه ترین روش انجام شود. این فرایند را یک مرتبه تکرار کنید. سپس موها را با آب گرم به خوبی آبکشی نموده و با حوله خشک نمایید.
فیلر (شماره ۲): بعد از شستشوی موها با شامپو قلیایی (شماره ۱)، برای موهای با حجم متوسط ۲۰ میلی لیتر از مواد فیلر را درون کاسه بریزید. موهای مرطوب را به قسمت‌های بزرگ تقسیم کنید و محصول را به وسیله شانه به هر بخش اعمال کنید. موها را به وسیله یک کلاه بپوشانید و به مدت ۱۵ دقیقه زیر منبع حرارت قرار دهید، سپس به طور کامل ابکشی نمایید. در ادامه از شیر لیفت کننده استفاده کنید.
ماسک لیفت کننده (شماره ۳) : مقدار ۲۰ میلی لیتر از ماسک لیفت کننده را به موهای خوب شسته شده و نم دار اعمال کنید. مواد را به وسیله یک شانه عریض روی موها پخش کنید و به خوبی ماساژ دهید تا لطافت مطلوب حاصل شود. در انتها به خوبی آبکشی کرده و موها را به دلخواه حالت دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...