دسته‌بندی کالاها

قرص ماسک ورقه ای صورت بیوآکوا  Bioaqua

Bioaqua Compressed Facial Mask

از {{model.count}}
مقایسه محصول
260,000
208,000 تومان
20% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مراقبت از پوست صورت برای خانمها یکی از دغدغه های همیشگی محسوب می شود، که با استفاده از ماسک قرص ورقه ای که مناسب انواع پوست است، رطوبت لازم را به سلولهای پوست می رساند و چربی های اضافی را هم جذب می کند.این ماسک شبیه پارچه است و برعکس ماسک های آماده که هنگام قرار دادن برروی صورت زود پاره می شوند، ولی این ماسک به آسانی پاره نمی شود.برای آرامش بخشیدن، روشن کنندگی و تازه کردن پوست استفاده از این ماسک بهترین روش است. انواع مختلفی از ماسک ها وجود دارد اما این ماسک قرص ورقه ای بخاطر استفاده آسان و بسیار کاربردی محبوبیت خاصی دارد. ماسک قرص ورقه ای آبرسانی قوی پوست است و پوست را آبکی نگه می دارد، توانایی جذب قوی روی پوست و بسیار مرطوب کننده، و تغذیه پوست و به پوست های خشک کمک می کند، منافذ پوست را محکم می کند، خاصیت روشن کنندگی پوست، از بین برنده جوش و لک ها و در نتیجه پوستی صاف و درخشنده به شما می بخشد.

ویژگی ها
مراقبت از پوست و بدون افزودن شیمیایی 
جذب کننده قوی و تقویت کننده پوست
از بین برنده جوش و لک ها
نرم و مرطوب کنندگی پوست
خاصیت روشن کنندگی و براقی پوست
تغذیه پوست و آرامش بخشیدن
استفاده آسان و آبرسانی قوی پوست
مناسب برای
انواع پوست ها
حجم
۵۰ ورقه
طریقه استفاده
اول صورت خود را تمیز کنید. چون ماسک قرص ورقه ای روی پوست کثیف و شسته نشده هیچ تاثیری نخواهد داشت، و یک قرص ماسک را در ظرف قرار دهید و محلول مورد نیاز، آب یا شیر را اضافه کنید، (می توانید سفیده تخم مرغ، خیار، گوجه فرنگی، سیب زمینی، روغن زیتون را اضافه کنید.) می توانید از تونر یا هر اسانسی که می خواهید نیز استفاده کنید، صبر کنید تا ماسک کاملا مواد را جذب کند و ماسک را روی صورت قرار دهید و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود، مدت زمان استفاده از این ماسک قرص 20 الی 30 دقیقه است و بعد از آن صورت را با آب بشورید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...