دسته‌بندی کالاها

ژل آبرسان روشن کننده و ضد چروک انار فارم استی FARM STAY

از {{model.count}}
مقایسه محصول
539,000
467,000 تومان
14% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول غنی شده با عصاره خالص انار و ویتامین های C.A. B1 میباشد که آنتی اکسیدان موجود در این محصول باعث روشن شدن و کم رنگ شدن لک‌های پوست و باعث آبرسانی عمیق و شفاف شدن پوست می‌شود. این محصول، باعث درمان آکنه و جوش و جلوگیری از چین وچروک و پیری زودرس نیز درپوست میشود. این محصول به دلیل داشتن عصاره انار طرفدار زیادی در بین خانم‌ها پیدا کرده است.  زیرا همانطور که می‌دانید، انار به دلیل هورمون‌های زنانه زیادی که در ساختار خود دارد (مانند استروژن) برای خانم‌ها بسیار مفید است و در بین میوه‌های دیگر، نقش بسیار مهمی در متعادل‌سازی هورمون‌های زنانه دارد.در عصاره انار، ویتامین B1، B2، B6، C و A وجود دارد. علاوه بر تمامی این ویتامین‌ها، ترکیبات بسیار مفید این عصاره گیاهی می‌تواند از اختلالات هورمونی جلوگیری به عمل آورد و مانع خستگی، ضعف و مشکلات زنانه شود. عصاره انار را اگر بر روی پوست خود بمالید، با خواص لیفتینگ قوی خود می‌تواند پوست را سفت و محکم کند و از افتادگی پوست جلوگیری به عمل آورد.

ویژگی ها
دارای عصاره انار
دارای ویتامین A و C
دارای ویتامین B1
تقویت کننده سیستم دفاعی پوست
حاوی آنتی اکسیدانی قوی
از بین برنده علائم پیری زودرس پوست
یک فیلتر قوی برای محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش
ترمیم کننده بافت‌های آسیب دیده پوست
کلاژن ساز پوست
روشن کننده پوست
بهبود چین و چروک
مناسب برای
انواع پوست ها
ساخت
کره جنوبی
طریقه استفاده
بعد از اینکه پوست خود را با استفاده از یک فیس واش یا تونر به طور کامل پاکسازی کردید، مقداری از ژل آمپول روشن کننده و ضد چروک فارم استی را روی پوست صورت خود مالیده و تا جذب کامل آن، پوست صورت خود را ماساژ دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...