دسته‌بندی کالاها

کرم ضد چروک صورت روغن آرگان هیالورونیک اسید دیسار Disaar

Anti wrinkle face cream Argan oil Hyaluronic acid Disaar

از {{model.count}}
مقایسه محصول
210,000
176,000 تومان
17% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این کرم پوست های حساس را نیز تغذیه می کند. و موجب درمان انواع آکنه، لکه و جوش های پوستی می شود. استفاده از کرم روغن ارگان دیسار، باعث ترمیم پوسته پوسته شدن و ترک های پوستی می شود. استفاده منظم از کرم هیالورونیک اسید روغن آرگان Disaar، به صاف و لطیف نگه داشتن پوست دست و صورت و از بین بردن تحریکات کمک می کند. همچنین این کرم، به پوست کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ کند. و همین امر موجب رفع خطوط و چین و چروک های صورت می شود.کرم ضد چروک روغن ارگان دیسار سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین های طبیعی و موثر بوده است. و با شروع روند پیری پوست مقابله کرده و مانع آسیب ناشی از رادیکال های آزاد می شود. این کرم، بدون ایجاد آلرژی و حساسیت بوده و با هر نوع پوستی (حساس، معمولی، مختلط، چرب، خشک) سازگاری دارد. در ضمن فواید زیادی برای پوست دارد. و باعث طراوت و شادابی پوست می شود. کرم روغن ارگان دیسار، سلول های فرسوده و آسیب دیده را بازسازی کرده و سلول های مرده را نیز از روی پوست صورت پاک می کند.

ویژگی ها
آبرسان و‌ مرطوب کننده پوست
نرم کننده و درخشان کننده پوست دست و صورت
از بین برنده چین و‌چروک های صورت
رفع ترک های دستی و خشکی و کدر بودن پوست
درمان آکنه، لک، جوش، کک و مک
کرم مغذی دست و صورت
حاوی : روغن آرگان، هیالورونیک اسید
سایر ویژگی ها
مرطوب کننده طبیعی پوست : روغن آرگان حاوی مقادیر بالای ویتامین E و اسید چرب اشباع شده است. و به عنوان مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی پوست شناخته می شود. روغن آرگان را می توانید برای همه ی قسمت های بدن استفاده کنید.
جوان سازی صورت : روغن آرگان نه تنها به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می کند. بلکه چین و چروک پوست را کاهش داده و برای جوان سازی پوست صورت مفید می باشد.
درمان پوست خشک صورت : ویتامین E و اسیدهای چرب موجود در روغن آرگان برای افرادی که پوست خشک دارند. و از بیماری اگزما رنج می برند مفید می باشد.
درمان جوش صورت : روغن آرگان آنتی اکسیدان های زیادی دارد. که چربی پوست و التهاب را کنترل کرده و به درمان آکنه و جوش صورت کمک می کند.
لایه برداری و پاک سازی پوست : روغن آرگان می تواند برای پاکسازی و لایه برداری از پوست صورت استفاده شود. لایه برداری منظم پوست صورت سلول های مرده پوست را از بین می برد و از ایجاد چروک در پوست صورت جلوگیری می کند.
مناسب برای
انواع پوست ها
حجم
۴۰ گرم
طریقه استفاده
هر روز صبح، مقدار مناسبی از کرم را بر روی صورت و گردن خود بمالید و ماساژ دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...