دسته‌بندی کالاها

بوتاکس مو بیو گلامور Bio GLAMOR

از {{model.count}}
مقایسه محصول
2,391,000
2,190,000 تومان
9% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
ویژگی ها
احیاء 100 و صافی 60 درصد
بدون هرگونه بو و گاز و مواد مضر و دارای بهترین کیفیت
مناسب برای
موها رنگ و دکلره شده و موهای با آسیب شدید و دارای ریزش زیاد همچنین موهایی که ضعیف و نازک شدن
ساخت
کانادا
حجم
۱۰۰۰ میل
طریقه استفاده
۱.ابتدا موهایتان را با شامپو قلیایی یا همان شامپوهای قبل کراتین بشویید. همواره این مرحله جهت باز کردن فولیکول های مو است. در ضمن چربی و گرد و غبار نیز از مو حذف می شوند. پس بهترین بستر برای ورود مواد مغذی آماده می شود.
۲.موهایتان را با حوله نرم خشک نمایید. منتها حدود ۸۰ درصد موها را خشک نمایید. بنابراین موهایتان کمی نمدار باشد. این کار باعث جذب بهتر مواد مغذی به حفره های خالی موی شما می گردد.
۳.موهایتان را با شانه صاف کنید. سپس موهایتان را حداقل به ۴ قسمت تقسیم نمایید. سپس آن ها را با کلیپس ببندید.
۴.مواد بوتاکس را داخل کاسه رنگ بریزید. دستکش خود را دست کنید. سپس با فرچه مواد بوتاکس را از یک سانتی متری ریشه مو به موهایتان بزنید. سعی کنید لایه های انتخابی مو برای آغشتن مواد نازک باشد. با این کار, مواد بهتر جذب مو می شود.
۵.تمام موهایتان را ماساژ دهید. حتما تمام مواد به موهایتان برسد. سپس مواد باید به مدت لازم روی موهایتان بمانند.(برای موهای رنگ شده و نسبتا سالم مدت زمان مورد نیاز معمولا ۴۵ دقیقه است.برای موهای خشک و وز یا فر مدت زمان لازم حدود ۳۰ تا ۳۵ دقیقه است.)
۶.در ادامه موها را با باد سرد سشوار خشک نمایید.
۷.اتوکشی را با اتوی موی سرامیکی آغاز نمایید. حتما درجه حرارت اتو مو سرامیکی را طبق اعداد زیر تنظیم نمایید. بهتر است از یک شانه کوچک آرایشگری در حین اتوکشی نیز بهره ببرید.
اتوکشی برای موهای وز و فر با حرارت ۲۳۰ درجه سانتی گراد می باشد. در ضمن برای هر قسمت مو این کار را چند بار تکرار نمایید.
اتوکشی برای موهای دکلره شده با حرارت ۱۶۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. برای هر قسمت مو این کار را چندین سری تکرار کنید.
به مدت ۱ ساعت صبر نمایید. تا موها به آرامی خنک شوند.
۸.پس از یک ساعت موها را با آب بشویید. سپس یک ماسک موی بدون سولفات داخل حمام را استفاده کنید. به طوریکه از یک سانتی متری ریشه مو ماسک مو را به موهایتان آغشته نمایید. سپس 3 دقیقه موهایتان را به آرامی ماساژ دهید. پس از گذشت ده دقیقه تا یک ربع موهایتان را یک آبکشی ساده کنید. سپس موهایتان را با باد سشوار خشک نمایید.
سعی کنید تا سه روز موهایتان را نشویید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...