دسته‌بندی کالاها

نانو بوتاکس مو ریچی Richée professional حجم 1000 میلی لیتر

از {{model.count}}
مقایسه محصول
2,261,000
2,096,000 تومان
8% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نانو بوتاکس ریچی موهای آسیب دیده را صد در صد احیا، ترمیم و تقویت می کند. این بوتاکس درواقع یک درمان برای افرادی است که از موهای وز، شکننده، سوخته و خشک خود رنج میبرند و به دنبال راهی برای تامین رطوبت موردنیاز مو، ترمیم، صافی و نرمی موهای خود هستند می باشد. بوتاکس مو یکی از روش ها احیا مو می باشد، این روش حالتی درمانی برای موهای آسیب دیده دارد و باعث بازسازی آنها می‌شود، این بوتاکس مو باعث ایجاد شفافیت و درخشندگی در مو ها شده و خاصیت ابریشم سازی، احیا کنندگی فوق‌العاده‌ای دارد. تمامی شکاف های ساقه مو را پر کرده و بازسازی کامل ساقه مو را انجام می دهد. به همین دلیل به موها ظاهری سالم ،درخشان و زیبا خواهد داشت. حجم مو و درخشش را افزایش می دهد. ترکیب استفاده شده در روش درمانی بوتاکس مو که خاصیت جوان کنندگی دارد از آنتی اکسیدان‌های قوی، انواع پروتئین‌ها و مواد مغذی لازم برای رشد مو از جمله پروتئین‌های ابریشم و گندم، روغن خاویار،امگا و انواع آمینواسیدها، ترکیبات کلاژن و ویتامین‌ B5 تشکیل شده است.

ویژگی ها
پرکننده شکاف های مو
خاصیت ابریشم سازی، درخشان کننده
بازسازی عمقی مو
حجم دهنده مو
بدون قرنطینه 
ماندگاری 6 ماه
نرم کننده مو
آبرسان قوی
رفع وزی مو
صافی تا 60% و احیا تا 100%
مناسب برای
موهای وز، فر، شکننده، سوخته و خشک از بین برنده ی موخوره و خشکی مو ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده
ساخت
برزیل
حجم
۱۰۰ میل
طریقه استفاده
ابتدا موهای خود را برای بازشدن کوتیکول ها با شامپو بشویید. سپس با دمای ملایم سشوار موهایتان را تا 80% خشک کنید. موهای خود را با برس و شانه به قسمت های مساوی و نازک تقسیم کنید و هرقسمت را با برس دندانه ریز برس کنید. مواد کراتین را در ظرف پلاستیکی بریزید و با قلم مو مواد را روی موهایتان بمالید. سپس موهای خود را با کلاه یا کاور بپوشانید و 30 تا 40 دقیقه صبر کنید. با اتو مو موهای خود را به نوع آن 7 الی 12 مرتبه اتوکنید. بعد از کمی مکث و سرد شدن موهایتان را بشویید. با دمای ملایم سشوار موهای خود را خشک کنید. در آخر از ماسک مورد علاقه خود  استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...