دسته‌بندی کالاها

پک اولاپلکس ۱۰۰ میل Olaplex

Olaplex Bond Multiplier and Perfectop 100ml

از {{model.count}}
مقایسه محصول
835,000
693,000 تومان
18% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این محصول معجزه گر را در سه جا می توانید استفاده کنید. ۱.در رنگ مو:با استفاده از اولاپلاکس تراپی می توانید بدون استرس رنگ موهای تیره را به روشن تبدیل کنید و حتی دوام رنگ مو نسبت به قبل بیشتر می شود، برای اینکه با شستشوی مو با شامپو رنگ موها کمرنگ نشود می توانید با اولاپلکس تراپی استفاده کرد.برای استفاده از اولاپلکس در پودر دکلره باید اکسیدان تان را یک درجه بالاتر ببرید، اگر اولاپلاکس را بیشتر از مقدار مجاز استفاده کنید ممکن موهای شما به خوبی رنگ نشود همچنین در هایلایت مو و بالیاژ مو هم می توانید برای ماندگاری بیشتر رنگ از اولاپلکس استفاده کنید.۲. در کراتیه کردن مو:اولاپلکس کراتینه نیست ولی می تواند آسیب های ناشی از کراتینه مو را درمان کند پس لازم است قبل از شروع به فرآیند کراتینه برای بالا بردن مقاومت موها و نتیجه گرفتن بهتر از فرآیند کراتینه مو از این محصول معجزه گر استفاده کنید.۳. ترمیم کننده مو:اکثر خانم ها آسیب های ناشی از رنگ مو، حرارت و گرمای سشوار، اتو مو و… را بر روی موهایشان تجربه کرده اند اولاپلکس یک روش قوی و درمانی برای تقویت موها و بازسازی موهای خشک و شکننده است.

ویژگی ها
جلوگیری کامل آسیب به مو
تضمینی برای عدم آسیب و در عین حال روشن شدن کامل مو
به صفر رساندن درصد سوزانده شدن مو در هنگام کار با رنگ و دکلره
احیا سازی 100 درصدی موهای کاملا آسیب دیده بر از اثر رنگ و دکلره
مناسب برای
موهای رنگ شده،دکلره،آسیب دیده و کشسان
ساخت
آمریکا
حجم
شماره ۱ : ۱۰۰ میل
شماره۲ : ۱۰۰ میل
شماره۳ : ۱۰۰ میل
طریقه استفاده
اولاپلکس تراپی موهای شما را از خشکی و وز شدن محافظت می کند حالا این محصول معجزه گر را در سه جا می توانید استفاده کنید:
استفاده از اولاپلکس در رنگ مو
با استفاده از اولاپلاکس تراپی می توانید بدون استرس رنگ موهای تیره یا شرابی خود را به موهای بلوند و روشن تبدیل کنید و حتی دوام رنگ مو با اولاپلکس نسبت به قبل بیشتر می شود، برای اینکه با شستشوی مو با شامپو رنگ موها کمرنگ نشد و از بین بروند می توانید با اولاپلکس تراپی این مشکلات رو برطرف کنید برای استفاده از اولاپلکس در پودر دکلره باید اکسیدان تان را یک درجه بالاتر ببرید، اگر اولاپلاکس را بیشتر از مقدار مجاز استفاده کنید ممکن موهای شما به خوبی رنگ نشود همچنین در هایلایت مو و بالیاژ مو هم می توانید برای ماندگاری بیشتر رنگ از اولاپلکس استفاده کنید.
استفاده از اولاپلکس در کراتیه کردن مو
توجه داشته باشید که اولاپلکس کراتینه نیست ولی می تواند آسیب های ناشی از کراتینه مو را درمان کند پس لازم است قبل از شروع به فرآیند کراتینه برای بالا بردن مقاومت موها و نتیجه گرفتن بهتر از فرآیند کراتینه مو از این محصول معجزه گر استفاده کنید.
به  عنوان ترمیم کننده مو
آسیب به مو چه با مواد شیمیایی چه با عوامل دیگر فرقی نمی کند باز هم اولاپلکس نقشی در درمان آن دارد اکثر خانم ها آسیب های ناشی از رنگ مو، حرارت و گرمای سشوار، اتو مو و … را بر روی موهایشان تجربه کرده اند اولاپلکس یک روش قوی و درمانی برای تقویت موها و بازسازی موهای خشک و شکننده است.
توضیح
در هنگام استفاده از دکلره هر ۳۰ گرم دکلره نیاز به استفاده از ۷/۵ میل از محلول شماره ۱ می باشد.
به عبارت دیگر مثلا اگر از ۶۰ گرم دکلره با توجه به میزان و حجم مو میخواهید استفاده کنید ، باید ۱۵ میل از مایع شماره ۱ را در داخل مخلوط اکسیدان و پودر دکلره ریخته و عمل دکلره را انجام دهید. سپس بعد از شستشو مواد از روی موها محلول شماره ۲ را مانند ماسک مو روی موها ماساژ میدهیم و ۱۵ دقیقه صبر میکنیم ، سپس با آب ولرم موهای خود را بشویید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...