دسته‌بندی کالاها

پک کراتین کراپلکس گلد | Keraplex Gold

Keraplex Gold Therapy

از {{model.count}}
مقایسه محصول
2,147,000
1,978,000 تومان
8% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شامپوی تمیز کننده یک لیتری: این شامپو باعث اثر بخشی هرچه بیشتر کراتینه میشواد. درواقع شما پیش از انجام کراتینه باید یکسری مواد را از روی موهای خود پاکسازی کنید تا محلول کراتین به خوبی در موهای شما نفوذ کند.محلول کراتینه حرارتی احیا کننده موها: این محصول با داشتن لیپوزوم ها و نانو کراتین باعث ترمیم موهای شما و کاهش موخوره و صاف شدن موهای شما به نحوی بسیار عالی میشود.ماسک موی مرطوب کننده: این محلول علاوه بر دارا بودن مواد مغذی مورد نیاز مو حاوی بوتاکس مو نیز هست. این مایع را بعد از کراتینه کردن باید استفاده کرد و باعث نرم، مرطوب و افزایش لطافت موهای شما میشود.

ویژگی ها
آبرسان , افزایش درخشندگی و براقیت مو , بدون بو و گاز , بدون قرنطینه , ترمیم موخوره , تغذیه کننده , ضد فریز , نرم کننده مو
درصد صافی: ۱۰۰ %درصد احیا: ۹۰ %
مناسب برای
رنگ،دکلره،آسیب دیده و کشسان
سایز
۱۰۰۰ میل
ساخت
برزیل
طریقه استفاده
موهای خود را پیش از کراتین درمانی با شامپو ( بطری شماره ۱) شستشو دهید
آب موها را با حوله ۱۰۰% خشک کنید.
کراتین درمانی : قبل از استفاده ، مواد کراتین (بطری شماره ۲) را به خوبی تکان دهید.
مو را به چند قسمت تقسیم و هر قسمت را با فرچه مناسب آغشته از مواد کراتین کنید . بیش از حد مواد را اعمال نکنید که از موها سرازیر شود. اگر قسمتی بیش از حد اعمال شده با یک دست مالش دهید تا به سایر قسمت ها منتقل و محلول به طور مساوی توزیع شده باشد .
سپس میتوانید کلاه پلاستیکی را روی سر بگذارید.برای موهای آسیب دیده، مواد بایستی حدود ۱۵ دقیقه بماند تا جذب موها شود ، و برای مو های معمولی محلول کراتین حدود ۲۵ دقیقه .
موها را با سشوار سرد ۹۰٪ خشک کنید.
اتو کردن:با یک شانه مقاوم در برابر حرارت ، موها را به ۴ بخش تقسیم کنید. دمای اتو مو را به ۲۳۰ درجه سانتی گراد برسانید. از ناحیه پشت سر (قسمت گردن) شروع به اتو کردن کنید .به آرامی از ریشه ها تا انتهای مو ها را ۵ تا ۷ بار اتو کشی کنید (۷ تا ۱۰ بار برای موهای درشت و بسیار مجعد) موجب تزریق کراتین به داخل ساقه مو می شود.برای درمان موهای آسیب دیده تا ۴۰۰ درجه فارنهایت (۲۰۰ درجه سانتیگراد) دما را کاهش دهید.
شامپو و کاندیناتور(نرم کننده) روزانه:برای کراتین کراپلکس می توانید بعد از ۵ دقیقه از پایان اتوکشی ، مو را بشویید. ، برای نتیجه بهتر و محافظت عمیق، از شامپو و کاندیناتور روزانه (بطری شماره ۳) استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...