دسته‌بندی کالاها

کراتین اف جی زد FGZ دکتر تراپی

از {{model.count}}
مقایسه محصول
5,615,000
5,118,000 تومان
9% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کراتین اف جی زد یک آنزیم تراپی با عملکرد ضد وز است که برای صاف کردن الیاف مو استفاده می شود و حجم آن را کاهش می دهد که فرمول انحصاری آن با ترکیبی از اسید های آمینه کلاژن و پروتئین ها غنی شده است.فناوری ترمیم کننده فشرده ای که این محصول دارد پروتئین ها و مواد مغذی از دست رفته به دلیل استفاده از مواد شیمیایی و روش های درمانی نامناسب را احیا می کند در واقع این یک محصول آنزیمی است.این محصول از فورمولاسیون و تکنولوژی جدید به اسم آنزیم تراپی استفاده می‌کند و از پروتئین کامل برای بازسازی و صاف کردن مو بهره می‌برد، این محصول به دکتر تراپی به معنای دکتر درمان معروف است و یک درمان آنزیمی است که مانع از خارش و کاهش حجم مو می‌شود، در این محصول از تکنولوژی بالا و ایمن استفاده شده است.جدیدترین نسل کراتین مخصوص موهای طبیعی این محصول از پروتئین خالص فورموله گردیده و کاملا اورگانیک میباشد بطوری که موهای کودک ۸ ساله به بالا را میتوان با این پروتئین مو صافی کامل داد این محصول هم برای درمان موخوره، صاف نمودن موی مجعد، فر، استفاده نمود.

ویژگی ها
ماندگاری یک سال
کراتین صاف کننده مو
حاوی پروتئین و کلاژن
کاملا ارگانیک و طبیعی
ترمیم موهای آسیب دیده
تغذیه کننده موهای خشک
بدون گاز و بو، بدون فرمالدهید
حاوی پروتئین های جلبک دریایی
مناسب موهای طبیعی و رنگ شده
صافی ۱۰۰% به بالا احیا ۵۰% تا ۶۰%
صاف کردن موهای بی نظم، مجعد، فر و وز
سرشار از آمینو اسیدهای ترمیم کننده و تغذیه کننده موها
مناسب برای
انواع موها
ساخت
برزیل
حجم
۱۰۰۰ میل
طریقه استفاده
۱. حتما مو را با سشوار 100 در صد خشک کنید.
۲. مو را شانه کنید میتواند این کار همراه با سشوار باشد.
۳. مو را به ۴ قسمت مساوی تقسیم کنید.
۴. محصول FGZ یا همان محلول دکتر درمان را در ظرف غیر فلزی بریزید و با استفاده از یک برس مخصوص کراتین روی مو عمل براش را انجام دهید.
40 تا 60 دقیقه برای جذب بهتر منتظر بمانید.
۵. سپس مو را خشک کنید و برس کشی کنید. پس از خشک کردن مو روند صاف کردن مو با استفاده از اتوی مو با دمای (۴۰۰ºF ویا ۲۵۰ºC) اتو کشی شود.
10 دقیقه صبر کنید تا موهایتان سرد شود. درجه آب را تنظیم کنید و موهایتان را بشویید.
۶. با استفاده از ماسک مو موها را 5 دقیقه ماساژ دهید و بعد از 15 دقیقه با آب سرد بشویید.مو را با یه حوله خشک کنید و سشوار بکشید با دمای متوسط

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...