دسته‌بندی کالاها

کراتین مو بیو گلامور Bio GLAMOR

از {{model.count}}
مقایسه محصول
2,440,000
2,190,000 تومان
11% تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
ویژگی ها
95 درصد صافی و 90 درصد احیاء
ترمیم کننده قوی
براق کننده خیلی قوی مو
رفع کشسانی و وز و موخوره
وگن و کاملا طبیعی
گاز و بوخیلی خیلی کم و در حد استاندارد
ماندگاری10 تا 12 ماه
مناسب برای
موهای رنگ و دکلره شده ، نچرال و همچنین فر آفریقایی
ساخت
کانادا
حجم
۱۰۰۰ میل
طریقه استفاده
۱.موهایتان را به مدت چند بار به کمک شامپوی مخصوص کراتین و یا شامپوهای ضعیف نظیر شامپو بچه بشویید. توجه داشته باشید که بعد از کراتینه کردن نمی توانید موهایتان را تا سه روز بشویید.
۲. بعد از شستن و آبکشی کردن موها آن ها را با کمک سشوار به خوبی خشک کنید. اگر شما تمایل دارید از کراتین به عنوان روش ترمیمی برای احیاء کردن موهایتان استفاده کنید بهتر است در این مرحله موها را به صورت کامل خشک کنید و اگر به دنبال کراتینه موها به صورت برزیلی هستید اجازه دهید موهایتان مقداری نم داشته باشد و موهایتان را در حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد خشک کنید.
۳. در مرحله بعدی کراتینه مو باید موهای خود را به ۴ تا ۸ قسمت تقسیم کنید که تقسیم بندی موها به حجم موهای شما بستگی دارد. اگر حجم موهایتان زیاد است بهتر است موهایتان را به بخش های زیادتری تقسیم کنید.
۴. در مرحله بعدی نحوه کراتینه مو محلول کراتینه را درون ظرفی مناسب بریزید و با کمک فرچه و یا شانه محلول کراتینه را به فاصله ۱.۵ سانت از ریشه موها به موهایتان بمالید. توجه داشته باشید که نیازی نیست حجم زیادی از محلول را روی موها بمالید و میزان محلول باید به اندازه ای باشد که همه موهای شما را پوشش دهد و آن ها را مرطوب کند. بعد از اینکه محلول کراتینه را روی همه قسمت موهای خود مالیدید اگر جنس موهایتان معمولی است حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید و اگر موهایتان فر و زبر است حدود ۴۰ تا ۵۰ دقیقه صبر کنید تا محلول کراتینه روی موهایتان اثر بگذارد.
در طول این مدت زمان نیز باید هر ۱۰ دقیقه موهایتان را از قسمت بالا به پایین شانه کنید سپس موهایتان را با کمک کلاه نایلونی بپوشانید تا اثر کراتینه روی موها بیشتر شود.
۵. بعد از سپری شدن زمان های ذکر شده بدون اینکه موهایتان را بشویید شروع به خشک کردن آن ها با کمک سشوار کنید. توجه کنید که موها نباید بعد از زدن محلول کراتینه شسته شوند مگر اینکه در دستورالعمل محلولی که استفاده کرده اید شستن موها قید شده باشد.
۶.بعد از اینکه موها به صورت کامل خشک شد با کمک اتوی مو با درجه ۴۰۰ تا ۴۵۰ شروع به صاف کردن موهایتان کنید. توجه داشته باشید مقدار حجم مویی که در اتو قرار می گیرد نباید زیاد باشد و هر دسته از موها را باید حدود ۷ تا ۸ مرتبه اتو بکشید و بعد از اتمام کار اتوی موها نباید موهایتان را خیس کنید.
نکات مهم
موهایتان را تا ۴۸ ساعت بعد از کراتینه کردن نباید با گیره و یا کش ببندیدبعد از هر بار شستشو موها بایستی موهایتان را با دمای پایین سشوار خشک کنید زیرا سشوار کردن مو با حرارت پایین باعث افزایش عمر اثر کراتینه روی موها می شود.بعد از کراتینه کردن موها در هنگام شستن آن ها نباید فشار زیادی را به موهایتان وارد کنید و موها را باید به آرامی بشویید.بعد از کراتینه کردن موها از شامپوهای بدون سولفات برای شستشوی موهای خود استفاده کنید.موهایتان را تا سه روز بعد از کراتینه کردن به هیچوجه نشویید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...